Світло і темрява війни: Анастасія Приходько співає у фільмі «Я піду за сонцем»

Нам не треба забувати, що війна на сході України не закінчилася. Документальний фільм «Я піду за сонцем», який презентуватимуть 4 грудня, є нагадуванням, що у так званій зоні АТО нашим хлопцям доводиться щодня ризикувати власним життям, захищаючи рідню землю.

Ірина Аверіна: Без експериментів сучасний театр обійтися не може

Ірина Аверіна:  Без експериментів сучасний театр обійтися не може

«Обставини можуть змінюватися, принципи — ніколи»... Відомий афоризм згадався мені під час спілкування з Іриною Аверіною, керівником продюсерського центру OpenDoors. Пані Ірина зацікавила мене не лише як організатор, а й як людина, здатна на сміливий вчинок.

Лабораторні роботи в театрі: молоді режисери готували вистави за чотири дні

Ще за кілька днів до початку нового театрального сезону в стінах Національної оперети було дуже гамірно. Там проходив фінал Міжнародного конкурсу-лабораторії Musical Art Project (у жанрі оперети-мюзиклу-опери-буф).

Дистанційний диригент

У рамках «Французької весни в Україні» з аншлагом пройшов концерт, присвячений творчості родоначальника жанру оперети. Міжнародний проект реалізував Національний академічний театр оперети за підтримки Французького інституту в Україні. Хоча сам концерт пролетів, як одна мить, підготовка до нього тривала більш ніж півроку — з вересня 2015-го, коли була отримана згода на участь у заході відомого французького диригента Філіппа Уї.

Абсолютний експеримент

Абсолютний експеримент

Пройшло менш як два місяці після прем’єрного показу на сцені Національної оперети мюзиклу «Звуки музики», і очолюваний Богданом Струтинським колектив поповнив афішу ще однією виставою за мотивами всесвітньо відомого твору, але тепер уже не музичного, а літературного. «Любовний монолог» — таку просту і водночас інтригуючу назву має вистава.

Багатодітний капітан

Багатодітний капітан

У Київському театрі оперети вже кілька років простежується традиція: перш ніж братися за постановку всесвітньо відомих музичних брендів, перевіряється реакція глядачів на один-два номери з цього твору.

Театр — храм не з одним каноном

Театр — храм не з одним каноном

Київський національний академічний театр оперети «мешкає» в історичній будівлі, де сто років тому давала вистави перша українська стаціонарна трупа Миколи Садовського. Головна сьогоднішня ознака і принада для глядача Національної оперети — це, кажучи мовою філософів, гармонійне поєднання форми і змісту, традиції й авангарду, творчої фантазії та законів менеджменту.

А спів «Думки» звучить

Днями у Великому залі Національної музичної академії України імені Чайковського пройшов вечір пам’яті народного артиста Віктора Петриченка — багаторічного диригента уславленої на весь світ хорової капели «Думка».