«Ани» на злітній смузі

«Ани» на злітній смузі

Інтеграція, як відомо, позитивно позначилася на розвитку авіаційної промисловості Європи, Америки й Бразилії. Наші вітчизняні підприємства також вирiшили застосувати цей позитивний досвід, щоб вивести з кризи авіаційнi серійнi заводи України. Адже, незважаючи на те, що за роки незалежності нашої країни розроблено сiм нових типів літаків, їх повноцінне виробництво так і не було налагоджено. До 2009 року на серійних заводах у Києві й Харковi було важке становище: підприємства накопичили борги не тільки перед банками, а й перед бюджетом, Фондом соціального страхування, iз зарплати. При цьому справу значно ускладнювало зірване постачання за уже підписаними контрактами. Так, Київський завод «Авiант» не міг відзвітувати перед Міністерством оборони за 143 млн. грн, якi були виділені на будівництво літака Ан–70 і невідомо, куди ділися. Така сама ситуація з фінансування «Лiзингтехтрансом» п’яти машин Ан–148, оплачених на 75 відсотків, однак навіть першу машину завод укомплектувати не міг. Російські партнери — Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство (ВАЛТ) — у повному обсязі перерахувало в Київ гроші на матеріали для виготовлення десяти лiтакокомплектiв, а виявилося, що немає ні грошей, ні матеріалів. Але ситуацію вдалося змінити.

«Трейдери, не плутайтесь під ногами!»

Керівник індонезійської асоціації виробників пшеничного борошна Францискус Веліранга днями зробив гучну заяву: мовляв, українське та російське збіжжя почало «щезати» з ринку. Ваги цим словам додав статус асоціації, яка є найбільшим покупцем пшениці в Азії.

Згоріло все!

Згоріло все!

Цьогорічна аномальна спека не тільки псує настрій офісним працівникам, а й здатна серйозно нашкодити сільському господарству держави. Аналітики вже підраховують збитки від урожаю, який сьогодні гине на полях, та прогнозують, наскільки подорожчають восени головні продукти харчування.