Льюїс Хемілтон виграв четверту поспіль гонку в сезоні

09.10.2018
Льюїс Хемілтон виграв четверту поспіль гонку в сезоні

Після тріумфу на Гран-прі Японії Льюїс Хемілтон упритул наблизився до здобуття свого п’ятого чемпіонського титулу. (Фото з сайта f1news.ru.)

Перервати домінування «Мерседеса» в «королівських» перегонах прагне кожна амбітна стайня. Неабияку активність у цьому питанні проявляє «Феррарі», адже останній чемпіонський титул пілот «Скудерії» виграв у 2007 році.
 
У першій частині сезону лідеру «червоних» Себастьяну Феттелю вдавалося на рівних конкурувати з чинним чемпіоном світу Льюїсом Хемілтоном. Однак після літніх канікул домінування «Мерседеса» набуло загрозливих для чемпіонської інтриги обрисів.
 
Зрештою, серія успіхів  болідів німецького концерну й ланцюг невдач представників італійського автодрому зробила питання майбутнього чемпіона мало актуальним. Чотири перемоги Хемілтона поспіль і після завершення Гран-прі Японії, за чотири етапи до завершення чемпіонату-2018, перевага британця над Феттелем становить 67 пунктів. 
 
Відтак навіть якщо уявити, що Себастьян виграє останні чотири гонки — у США, Мексиці, Бразилії та ОАЕ, для здобуття чемпіонства Хемілтону буде достатньо й постійних фінішів на другій сходинці. Словом, доля чемпіонства відтепер повністю перебуває в руках першого пілота «Мерседеса».
 
При цьому, залежно від обставин, уже кожен наступний етап може принести Хемілтону п’ятий за ліком чемпіонський титул. Утім Льюїс не поспішає забігати наперед, наголошуючи на тому, що кожен гоночний уїк-енд він розглядає поодинці.
 
«Зараз я відчуває насолоду від автодрому Сузука, де я відчував задоволення кожної секунди», — наголосив беззаперечний лідер пелотону.
 
Упевнено вигравши в Японії кваліфікацію, без особливих проблем британець зумів захистити свою перевагу й у недільній гонці, перевершивши свого найближчого конкурента, котрим був партнер по команді Вальтері Боттас, майже 13 секунд.
 
«Команда неймовірно провела цей уїк-енд. Ми знову зробили переможний дубль, підтвердивши свою високу конкурентоздатність», — відзначив Хемілтон. Навіть маючи по ходу перегонів проблеми з двигуном, Льюїс без особливих зусиль здобув дев’яту перемогу в сезоні.
 
Щодо «Феррарі», то останнім часом у світі «Ф-1» усе більше обговорюють несподівану втрату їхніми болідами потужності. Приміром, у команді «Рено» заявили, що їхні прилади GPS демонструють беззаперечність цього факту.
 
При цьому, якщо подібна динаміка зберігатиметься й надалі, конкуренти «Скудерії» прагнутимуть від італійської стайні адекватних пояснень подібних метаморфоз.
Поки ж, на рівні здогадок і припущень, експерти не виключають, що запорукою високої швидкості «Феррарі» на старті сезону були якісь недозволені регламентом технічні новинки. Як доказ, збіг у часі перевірки, котру на базі «Феррарі» провела Міжнародна федерація автоспорту, та миттєве падіння чемпіонських зазіхань Феттеля. На Гран-прі Японії перший пілот «Феррарі» виглядав більш ніж скромно: дев’ятий час — у кваліфікації, шостий — у гонці.