Розрекламовані дешеві кавуни з баржі у київському «Сільпо» продають вдвічі дорожче

04.09.2018
Днями натрапив на сайті «Укрінформу» на багатообіцяюче оптимістичне повідомлення: «У Києві, в мережі магазинів «Сільпо», у продажу з’явилися кавуни, доставлені з Херсона по Дніпру. Продають херсонські кавуни по 2,99 грн. за кілограм. «Із Херсона в Переяслав-Хмельницький надійшло 500 тонн кавунів на баржі. Тепер споживачі можуть придбати ці солодкі ягоди в 45 магазинах «Сільпо» — Києва, Білої Церкви, Броварів, Борисполя, Василькова, Черкас, Чернігова та Остра», — зазначається у коментарі компанії Fozzy. 
 
Ця новина мене надихнула, навіть окрилила, й одразу після роботи, по дорозі додому, зайшли з дружиною в один зі столичних магазинів «Сільпо» по­близу станції метро Лівобережна.
 
Яким же було наше здивування, коли замість очікуваних майже дармових кавунів по 2,99 грн./кг побачили цінники на ці соковиті ягоди: 4,99 грн./кг. Діватись було нікуди (тим паче що на вуличних ятках їх ціна становить 7-8 грн./кг): взяли, зважили, причепили наліпку й, як годиться, пішли до каси, взявши й інші харчі. 
 
І тут почалася «друга серія» сюр­призів: просканувавши наліпки на кавуні й інших узятих нами продуктах та отримавши за них гроші, перш ніж віддати товар, касирша... чомусь здерла наліпку з ціною лише на кавуні.
 
Від несподіванки ми отямилися, лише ви­йшовши з магазину, але одразу ж вирішили повернутися: закралася підозра, що розрекламовані дешеві тригривневі кавуни так би й мали коштувати, як їх розрекламували у соцмережах, але, очевидно, адміністрація закладу дала команду касирам знищувати небажані «речдоки», аби не було зайвого розголосу.
 
Викликавши адміністратора, пояснили йому ситуацію й попросили роз’яснень: зокрема, чому ціна кавунів майже вдвічі більша за розрекламовану й навіщо здирають на касі цінники лише з кавунів?
 
Молодий напівпереляканий адміністратор «Сільпо» почав мляво говорити, що, мовляв, лише один день (у суботу, 25 серпня) кавуни таки були по 2,99 грн., а вже з наступного дня їх почали продавати по 4,99, так і не пояснивши причини підвищення ціни й зривання етикеток.
 
Почувши нашу розмову, піді­йшла жіночка й також поскаржилася адміністратору, що за шматочок недешевого сиру, який вона вирішила купити, бо цінник обіцяв 20% знижки, на касі довелося викласти чималу суму, бо сканер знижку не фіксував. Ось вам іще один сюрприз-обман, який ми випадково з’ясували в цьому ж магазині. 
 
А ще дружина згадала один неприємний момент десь двомісячної давнини у цьому ж таки «Сільпо»: вирішила купити гарний вазон із квіткою, бо цінник також обіцяв чималеньку знижку. Але й тоді на касі сказали, що ніякої знижки немає. 
 
Шановна адміністраціє компанії Fozzy, щось мало віриться, що всі ці ситуації є випадковістю. Це ж чистої води знущання над покупцями й банальний обман. Ви ж самі подібними діями відвертаєте від себе покупців.
 
Додам, що, розрізавши вдома злощасного кавуна, мали знову розчарування: він був далеко не стиглий, а на додачу ще й... тхнув якимись ліками. n