Тернопільська міськарада вирішила відмовитись від «маршруток»

26.01.2018
Уже з 1 лютого цього року Тернопільська міська рада має одноосібно розірвати договори з підприємцями, які надають послуги з перевезення пасажирів «маршрутками».
 
Як повідомляє прес-служба міськради, всім їм були вручені офіційні листи з відповідним повідомленням та поясненням мотивації — ненадання якісних послуг iз пасажирського перевезення у місті та невиконання умов договору.
 
Відтак анонсовано проведення рейдів-перевірок усіх перевізників та водіїв маршрутних таксі на дотримання умов договору та законодавства України, які здійснюватимуться працівниками правоохоронних та інших контролюючих органів. 
 
«Протягом тривалого часу ми намагалися дійти порозуміння з перевізниками, аби забезпечити максимально якісне транспортне сполучення у місті, — коментує таке рішення міський голова Тернополя Сергій Надал.
 
— Натомість кожного дня отримуємо все більше скарг від тернополян щодо недотримання норм та вимог перевезення пасажирів, що водії не дотримуються графіків роботи та завчасно з’їжджають iз визначених маршрутів, спостерігається перевезення пасажирів понад максимальну кількість, передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, недотримання та ігнорування електронної системи оплати за проїзд, зокрема фальсифікація квитків та відмова приймати оплату за проїзд електронними проїзними картками».
 
Треба зазначити, що жителі Тернополя вже давно незадоволені тим, як їздять «маршрутки», в якому вони стані і як поводяться водії, однак дотепер влада цим не особливо переймалася.
 
Однак із початку цього року в місті впровадили автоматизовану систему обліку оплати за проїзд, а вже буквально через 10 днів водії «маршруток» оголосили страйк.
 
Міськрада ж оцінила такі дії як маніпулятивні — через те, що введення електронних квитків позбавило водіїв доступу до готівки.
 
До того ж, виплив факт централізованого друку перевізниками великої кількості фальшивих квитків, що, за словами міського голови Тернополя, стало останньою краплею.
 
Чого очікувати далі? Адже наразі багато тернополян небезпідставно побоюються, що після 1 лютого в місті стане проблемою швидко добиратися, куди потрібно.
 
Однак влада заспокоює, що транспортного колапсу не буде.
 
Ті перевізники, які зможуть оперативно «виправитись» і забезпечити виконання умов, передбачених конкурсом і договором, будуть допущені до подальших перевезень.
 
Також після остаточного розірвання угод має бути проведено повторний конкурс перевізників. А головне — міськрада обіцяє нарешті створити давно потрібну в обласному центрі єдину муніципальну транспортну систему.