Угорський «делікатес»

29.03.2016
Угорський «делікатес»

Угорський «Веспрем» міцною стіною став на шляху «Мотора» до чвертьфіналу ліги чемпіонів. (автора.)

Напевно, трохи інакше, ніж розгромне фіаско з різницею в 13 м’ячів, уявлялося гандболістам «Мотора» та їхнім уболівальникам завершення «лігочемпіонського» сезону-2015/2016. Після домашньої поразки «Веспрему» (24:29) мало хто сподівався, що в Угорщині підопічним Миколи Степанця вдасться перевернути все з ніг на голову й відправити фіналіста минулого розіграшу за борт турніру. Однак усе ж вірилося, що чемпіон України зможе дати гідний бій одній із найкращих команд Європи — постійному учасникові останніх «фіналів чотирьох» ЛЧ. Але, в підсумку, «мотористи» зазнали найболючішої в поточному євросезоні невдачі — 28:41, побачивши, наскільки сильно вони програють у класі провідним командам Старого світу.

 

А ще «Мотор» дозволив вітчизняним шанувальникам спорту відчути смак іншої, відмінної від футбольного «делікатесу», страви. За останні роки інтерес української спортивної спільноти до «гри номер один» відчутно впав. Так само, як і став прохолоднішим до цього виду спорту інтерес мільярдерів, які, задля втіхи й власного іміджу, раніше витрачалися на великі футбольні проекти. Однак тепер, коли ера «легких грошей» підійшла до завершення, в Україні, з високою регулярністю, немов мильна бульбашка, лопається якийсь футбольний клуб. Втрачають свої колишні блиск i велич і гранди вітчизняного футболу.

Що вдієш, але не всім до снаги тягнути великі спортивні проекти. Не обов’язково в гонитві за іміджем вистрибувати зі штанів і вкладатися у великий футбол. Звісно, «гра мільйонів» приносить більше дивідендів, проте, окрім неї, у спортивному світі є чимало інших цікавих i популярних видів. Гандбол, до слова, — один із них.

Як під час ключових поєдинків «Мотора» в Броварах, так і на матчі за участі українського клубу у Веспремі, на трибунах місцевих арен було тісно. Так само не було вільного місця й на футболках гандболістів угорського чемпіона, де майже всюди розміщена реклама спонсорів. Натомість головною рекламою «Мотора» є його назва. Що вдієш, але наразі інтереси меценатів обходять стороною вітчизняний спорт. Навіть футбол втрачає популярність серед наших багатіїв. Утім, проголосивши курс на Європу, рано чи пізно й у нашій державі розквітнуть інші ігрові види спорту, для яких потрібно не так уже й багато — постійна, нехай і не надто потужна, фінансова увага спонсорів та багатопрофільний кількатисячний палац спорту.

ТАБЛО

Ліга чемпіонів. 1/8 фіналу. «Веспрем» (Угорщина) — «Мотор» (Україна) — 41:28 (Шельменко, Сорока (по 6); перша гра — 29:24).