Помада з плюсом

16.12.2015
Помада з плюсом

Клементина Дессо.

Науковці з університету Симона Фрейзера в Канаді своїм дослідженням мимоволі спровокували скандал. А все тому, що виявили: використання зображень моделей «плюс-сайз», тобто «великого розміру», може призвести до сплеску ожиріння. Звісно, побачивши на фото в журналі повненьку красуню замість худющої відфотошопленої манекенниці, «звичайні» жінки почуваються впевненішими. Але і їсти починають більше, розуміючи, що «гарною можна бути з будь-якими розмірами»…

Попри це, прогресивні дизайнери і бренди й надалі ведуть боротьбу з пропагандою анорексії, залучаючи до співпраці «великих» моделей. Днями до них долучилася і знаменита компанія Christian Louboutin, відома передусім виробництвом елітного взуття.

Щоправда, на цей раз ідеться про рекламу не взуття, а косметики. «Обличчям» своєї нової лінії помад «Лубутен» обрав 27-річну Клементину Дессо — одну з найпопулярніших у групі моделей «плюс-сайз».

«Те, що такий великий бренд обрав модель нестандартних розмірів — це величезний крок, — вважає сама Клементина. — Стандарти краси змінюються, і ті риси, які раніше вважалися вадами, тепер стають перевагами. Колись у Франції мені було важко бути дівчиною з формами й ластовинням, але тепер, на щастя, навіть у «глянцевому» світі зрозуміли, що краса — це не обов’язково біла блондинка, яка гримить кістками».

«Крістіан Лубутен» випускає косметику з 2014 року. Тоді компанія почала з лаків для нігтів, яка виявилася дуже успішною. Тепер до косметичної лінії вирішили додати й помади. Судячи з усього, «цвяхом» колекції буде яскраво-червоний колір, адже саме підошви такої барви вирізняють «лубутени» з-поміж іншого взуття.