Футбольне свято для дітей

13.09.2013
Футбольне свято для дітей

Радісна мить перемоги.

Днями у Києві, на стадіоні імені В. Баннікова, пройшли завершальні ігри Всеукраїнського дитячого футбольного турніру «Шкіряний м’яч — Кубок Coca–Сola», який зібрав цього року 50 тисяч шкільних команд та 600 тисяч учасників віком 12–14 років. Хлопчики з різних куточків України мали змогу зіграти на професійному стадіоні ФФУ імені В. Баннікова та відчути себе справжніми футболістами. Переможцем турніру серед учнів 2000 року народження стала команда ЗОШ №1 міста Кременчук Полтавської області. Маленькі футболісти забрали додому кубок переможців та багато цінних подарунків. У коментарі «УМ» капітан команди переможців Віктор Пилипенко просто не знав, як словами передати ту радість, яку він відчув під час гри.

«Ви просто не можете уявити, як це грати в Києві на такому полі, ми з хлопцями завж­ди тільки і мріяли про таке, і от наша мрія стала реальністю. Спочатку ми дуже хвилювалися, тому що розуміли — на нас лежить велика відповідальність, спокійніше стало лише після першого забитого м’яча. Ми їхали в Київ за перемогою і вірили в те, що здобудемо кубок, тепер він у нас в руках», — радіє хлопчина. До речі, минулого року саме команда з Кременчука поступилася у фіналі харків’янам, тому цього року хлопці провели хороший матч–реванш і здобули бажану перемогу. «Срібло» дісталося команді з Іллічівська Одеської області, яка у фіналі з рахунком 3:0 поступилася переможцям турніру, а «бронзу» здобула команда ЗОШ №9 iз Коростеня, що на Житомирщині. У матчі за третє місце підопічні Анатолія Журавського перемогли своїх однолітків iз гімназії №283 м. Києва — 2:0.

Нагадаємо, що дитячий турнір «Шкіряний м’яч» було започатковано ще 1965 року, а три роки тому він відродився у форматі «Шкіряний м’яч — Кубок Coca–Сola». Свого часу вихованцями цього турніру були відомі українські футболісти, такі як Олег Блохін, Андрій Шевченко, Андрій Ярмоленко, Євген Коноплянка, Сергій Ребров та багато інших. Сьогодні турнір «Шкіряний м’яч — Кубок Coca–Сola» є не лише стимулом до активного і здорового способу життя, а й шансом для маленьких футболістів: не кожен хлопчина із села, який має талант і хист до футболу, може себе показати. Завдяки такому турніру він на високому рівні розкриває свої здібності професіоналам та має шанс потрапити до професійного футболу.«Однозначно тут уже є спортивні зірочки, тому чекаємо за кілька років на нові яскраві імена у професійному футболі», — коментує «УМ» Анатолій Попов — перший віце–президент ФФУ.

На сьогодні завдяки підтримці партнерів турнір проходить на високому рівні. «Шкіряний м’яч — Кубок Coca–Сola» — найбільший національний аматорський турнір серед молоді в Європі, у ньому бере участь понад півмільйона гравців, і це зважаючи на те, що не у всіх сільських чи міських школах є змога займатися футболом. Як зазначив беззмінний Президент клубу«Шкіряний м’яч — Кубок Coca–Cola» Андрій Біба, організатори вже кілька років «відчувають сильне плече великої компанії». Йдеться про компанію «Кока–Кола Україна»: з 2010 року вона стала стратегічним партнером турніру.

Основна мета організаторів турніру — це зміцнення здоров’я дітей та підлітків, залучення їх до регулярних занять спортом, організація фізкультурно–оздоровчої і виховної роботи у загальноосвітніх школах, популяризація і розвиток футболу та відкриття здібних маленьких футболістів.

Директор зі зв’язків із громадськістю компанії «Кока–Кола Україна» Олеся Жулинська наголосила у коментарі «УМ»: «Підтримка турніру відповідає стратегії нашої компанії — всебічній популяризації активного та здорового способу життя, зокрема серед підлітків. Ми прагнемо, щоб турнір завітав до кожної школи. Це головне».

Також, окрім проведення основної програми футбольних змагань, усі охочі мали змогу спробувати себе у ролі справжнього футболіста. Для гостей та вболівальників турніру компанія організувала фан–зону Coca–Сola, де кожен міг побути у ролі воротаря, захисника, півзахисника чи нападаючого. Усі, хто активно брав участь у змаганнях фан–зони, отримав пам’ятні подарунки. Організатори та партнери турніру пообіцяли не зупинятися на досягнутому і під час наступних змагань залучати ще більше молоді до активного і здорового способу життя завдяки футболу.