Приват — «Жуляни»

18.01.2011

Київський адміністративний суд відхилив скаргу фірми «Промсоцрозвиток» на дискримінаційні умови проведення конкурсу, за якими маловідома компанія «Майстер–авіа» отримала право оренди комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) на 49 років. Рішення, винесене наприкінці минулого року, фактично розбило всі сподівання «Промсоцрозвитку» на право розпоряджатися майном «Жулян». Причому ця компанія, за інформацією одного з провідних економічних видань України, пропонувала набагато вигідніші умови оренди: 15% орендної плати від вартості активів аеропорту проти 5,5%, які запропонувала компанія «Майстер–авіа», та пропускну здатність 700 людей за годину проти 320 пасажирів, яку обіцяв відтепер фактичний орендатор «Майстер–авіа».

У червні «Промсоцрозвиток» не допустили на фінальні торги, аргументуючи це тим, що компанія не має сертифіката на обслуговування пасажирів через буцімто неправильне оформлення документів на банківську гарантію. Однак, за версією видання «Дєло», цього сертифіката не мали і в «Майстер–авіа», лише повідомлення про подачу заявки на його отримання. «Промсоцрозвиток» же стверджує, що умови конкурсу були дискримінаційними, а комісія з питань власності Київради діяла з порушенням регламенту. Суд відкинув усі звинувачення і дійшов висновку, що підстав для скасування рішення немає.

Згідно з умовами конкурсу, фірма–переможець отримає майно аеропорту «Жуляни» на 49 років. Держава збереже за собою лише злітно–посадкову смугу і рульові доріжки. Головна умова до претендентів на аеропорт — інвестиції в будівництво міжнародного терміналу, який прийматиме до 320 пасажирів за годину. Сума, необхідна для його будівництва, становить 200 мільйонів гривень. Крім орендної плати, переможець конкурсу — «Майстер–авіа» — зобов’язується погасити заборгованість «Жулян» у розмірі 22 мільйони гривень перед банком «Хрещатик».

Сава МАКСИМЧУК
  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>