З ранку до ночі бачать її очі

13.01.2011
З ранку до ночі бачать її очі

Запорука успіху Гайді — її косоокість.

Опосум на прізвисько Гайді став сенсацією німецьких мас–медіа, перейнявши естафету у ведмедя Кнута й восьминога Пауля. Сюжети про тваринку подали всі провідні телеканали, про неї пишуть в газетах, а пісня про Гайді стала хітом на сайті YouTube. Сторінку опосума приєднали понад 65 тисяч учасників інтернет–мережі «Фейсбук». Це при тому, що Гайді має вперше з’явитися перед очами публіки в зоопарку Лейпціга лише 1 липня.

Двох опосумів привезли до Лейпцiга ще в травні минулого року з Данії, куди вони потрапили з Америки. Одна з сестер, Гайді, стала загальною улюбленицею і суперзіркою завдяки своїй природній ваді — косоокості. Її оченята, зосереджені на носі, роблять тваринку дуже кумедною та схожою на милого персонажа якогось мультика.

Дирекція Лейпцігського зоопарку запевняє, що не планує проводити «активного маркетингу» Гайді, але вже відкрила присвячену їй окрему сторінку на сайті звіринця. Одна фірма вже почала випуск м’яких іграшок Гайді. Окрім того, опосум має власний сайт із девізом «Чи можуть очі бачити хвіст?» (www.opossum.xtra4music.de) та десятки інших фанатських сторінок в інтернеті, де обігрують смішну косоокість тваринки.

Доля самочки, якій приблизно два з половиною роки, склалася, мов у казці. Імовірно, її косоокість не сподобалася першим хазяям, бо Гайді з сестричкою Найрою та братиком Тедді знайшли підкинутими біля притулку для тварин у штаті Північна Кароліна. Звідти вони потрапили до Данії, а вже у ФРН Гайді відкрив і почав «розкручувати» таблоїд «Більд». Знімки, надруковані в цій найтиражнішій німецькій газеті, перетворили опосума на улюбленця всієї країни. «Гайді така солоденька! Я закохалася в неї з першого погляду», — співається в пісеньці, що стала хітом.