Вимушена посадка літака до Шарм-еш-Шейху: пасажири звинувачують екіпаж у мовному конфлікті

11:05, 10.11.2018
Вимушена посадка літака до Шарм-еш-Шейху: пасажири звинувачують екіпаж у мовному конфлікті

Літак компанії YanAir посадили не через бійку? (фото: YANAIROFFICIAL / Facebook)

Пасажири літака YanAir до Шарм-еш-Шейха, який здійснив вимушену посадку в аеропорту Каїра 9 листопада, стверджують, що бійки на борту не було, а конфлікт виник через російську мову спілкування екіпажу, а також дискримінацію пасажира через його зачіску-"оселедець".

Про це повідомляє ВВС Україна.

Пасажирка рейсу Маріанна розповіла, що спочатку дійсно на борту багато пасажирів гучно спілкувалися та ходили салоном, бо були знайомі між собою, адже летіли на захід, організований для архітекторів. Однак після зауважень від екіпажу заспокоїлися.

Інша пасажирка розповіла, що справжній конфлікт виник на мовному підґрунті.

"Всі об'яви та спілкування пілота та екіпажу робилися російською мовою. На прохання розмовляти українською, яке висловив один з архітекторів, отримали у відповідь відмову в агресивній формі", - розповіла журналістам пасажирка Ірина.

За її словами, роздратування стюардеси викликав чоловік, в якого була зачіска "оселедець".

"Вона почала висловлюватись з цього приводу. Це спричинило адекватну відповідь щодо неприпустимості переходу на особистості. На що ця стюардеса викликала в салон пілота, який почав погрожувати, продовжуючи розмовляти російською", - розповіла Ірина.

Інша пасажирка повідомила, що стюардеса відмовилася налити чоловіку з "оселедцем" води, "тому що їй не подобалася його зачіска".

Вони заявляють, що співробітники YanAir погрожували пасажирам "єгипетською поліцією". До часу посадки в Каїрі конфлікт нібито вгамувався.

При цьому туроператор Join UP! повідомив, що літак здійснив вимушену посадку в аеропорту Каїра 8 листопада "через інцидент у зв'язку з бійкою пасажирів на борту". Про участь в конфлікті персоналу авіакомпанії не зазначалося.

Туроператор на сайті заявляє, що туристів поселили в чотиризірковому готелі та надали харчування на час очікування.

Компанія пообіцяла, що туристи, які через інцидент втратили частину часу відпочинку, отримають фінансову компенсацію.

Більішсть пасажирів змогла долетіти до Шарм-еш-Шейха після того. як екіпаж відпочив, а ще 7 осіб на вимогу співробітників YanAir не були допущені на борт і поїхали на курорт автобусами.

Нагадаємо, через фінансовий коніфлікт YanAir та Join UP! у липні сотні туристів із України не змогли вчасно вилетіти, подекуди днями очікуючи в аеропорту на літак.